O nás_old

Oslovili jsme přední dopravní experty a s jejich pomocí založili autobusovou sekci naší léty prověřené společnosti. Stejně jako v jiných oborech naší činnosti se i zde držíme zásad odpovědného podnikání, maximální péče o klienta a filosofie hygge – vzájemné důvěry a posunu podnikání k lidskému, partnerskému přístupu.

Ve středních a východních Čechách nabízíme vnitrostátní zájezdovou dopravu, především pro školní a volnočasové skupiny cestujících. Můžete nás však potkat i na linkách v Jižních Čechách či na Vysočině.

Potřebujete zájezdovou dopravu? Reagujeme rychle, nabízíme služby vstřícné požadavkům zákazníka. Především nám však práce dělá radost, vždy se tak můžete těšit na nadstandardní služby.

Nebo se mrkněte na bližší popis našich služeb:

  • Zájezdová doprava
  • Linky Praha – Jihlava – Třebíč a Praha – Prachatice – Volyně
  • Školní exkurze
  • Minibusová doprava

Naše zásady

  1. Podnikání v dopravě jsme rozjeli až po dostatečné přípravě a budování kapitálu ve stavebnictví. Tím vzniklo dostatečné finanční a organizační zázemí pro spolehlivé služby.
  2. Zájezdová doprava byla naším přáním od vzniku holdingu. Připravovali jsme se dlouhodobě a svědomitě, nyní z toho těžíme.
  3. Protože se jedná o splněný sen majitelů, věnujeme se dopravě s maximální láskou a péčí. Přemýšlíme pečlivě nad každým krokem, aby nás naše klientela oslovovala znova a znova.
  4. Proto se snažíme být pokaždé o úroveň výš než konkurence. Pro každou objednávku hledáme cesty, jak zákazníka potěšit něčím nadstandardním, aby naši dobrou pověst šířil dál.
  5. Na rozdíl od ostatních firem si stále můžeme vybírat řidiče. Díky dlouhodobé dobré pověsti v oboru jsme nikdy nemuseli hledat pomocí výběrových řízení, přijímáme pouze řidiče, kteří nás osloví sami a patří do dlouhodobého okruhu našich známých, jsme tedy schopni před přijetím prověřit reference. Z toho důvodu by se nemělo stávat, že v naší společnosti narazíte na otráveného či neochotného zaměstnance. Všichni naši zaměstnanci jsou součástí rodiny a na klienty se těší.
  6. Vše odpovídá principu hygge. Doprava je oborem velmi náchylným ke stresovým situacím. Aby byli naši zaměstnanci spokojení, potřebujeme spokojené, či přímo nadšené, klienty. Stresu předcházíme důkladnou přípravou, každý z nás má letitou praxi z jiných dopravních firem a nechce opakovat chyby pramenící z nedostatečné pečlivosti, s nimiž se u konkurentů setkal.
  7. Doprava je náchylná k poruchám a nespolehlivosti. I nám může onemocnět řidič nebo se porouchat autobus. Stresovým situacím se snažíme předcházet zvýšenými investicemi do záloh a spolupracujeme s dopravci ochotnými poskytnout nám záložní řidiče a vozidla. Navíc oproti konkurenci značně investujeme do servisu pro minimalizaci počtu poruch vozidel.
  8. Další část zisku investujeme do nadstandardních služeb, které slouží jako dárek klientům a podílejí se na příjemném zážitku z jízdy.
Přejít nahoru